2014. szeptember 30., kedd

Kritika 05 || Emmy S.

Az élet megy tovább...


Fejléc: Nekem nem tetszik.. Túl van zsúfolva, ráadásul emiatt a felirat sem látszik. Maga a felirat betűtípusa sem a legszebb, de az még elfogadható lenne, ha kiemelnéd, és ÉSZRE LEHETNE VENNI. Maga a lány sem tetszik igazán, nincs eléggé elmosva. Azt javaslom, rendelj valahonnan egy új fejlécet, mert elnézést kérek, de ez BORZALMAS.


Design: Az első, ami szembetűnik, hogy a színek egyáltalán nem passzolnak a fejléchez. Magának a fejlécnek van ugyanis egy alap barnás árnyalata, de te a bloghoz rózsaszín és egyéb más színeket használtál, amitől az egész olyan fura lesz. A másik, ami nem tetszik, azok a linkek.. Én nem értem, ha már egyszer rózsaszínben pompázik minden, akkor ha rámegyek a linkre az miért kék?! A kék végképp nem passzol semmihez sem.. Valamint, igen, már megint az a fránya betűtípus! Nem tudom, te hogy vagy vele, de én kifejezetten utálom az olyan betűtípusokat, mint amilyenek nálad a modulok, illetve a bejegyzések címei. És ha már a moduloknál tartunk... A helyedben én egészen más sorrendben helyezném el a modulokat. Először is: Szerintem nem a "magamról" modult kéne a legtetejére tenned, az inkább a legalján, esetleg a bejegyzések alatt foglaljon helyet. Legfelülre inkább a "látogatók" modul illene, bár a legjobb egy HTML moduldobozban lévő történet ismertető lenne. A blogarchívumot is feljebb tenném. És a könyvborító.. az jó helyen van, hisz a legjobb, ha legalul van, viszont.. khm... hát, kb. ugyanazt tudom mondani, mint a fejlécnél. CSERÉLD LE, DE RÖGTÖN!! Valamint még hiányolok egy chatet, ahol az olvasók kapcsolatba tudnak lépni veled.


Történet: Sajnálom, de két résznél tovább nem bírtam.. Bocsánat, de az egész tiszta sablonsztori.. Tele van szóismétlésekkel, és értelmetlen dolgokkal.. Példának okáért: Na kisasszony, fáradj helyet, ott van a legutolsó sorban, Jason mellett! Fáradj helyet? Nem árt átolvasni a részeket, mielőtt felrakod, különben ilyen értelmetlen butaság lesz belőle. És van még valami: LASSÍTS! Olyan gyorsan történnek az események! Ha szépen megfogalmazva, hosszú, leíró részekkel bővíted a történeted, máris kicsit érdekesebbé, kicsit jobbá teheted. Például írd le, hogyan néz ki az iskola, (kívül-belül) hogy néz ki Jason, és milyenek a lányok, akik fellökték. És még egy fontos dolog: Ne írj ilyeneket, hogy: Eltelt a nap… Holnap reggel:Ezzel csak rosszabbá, igénytelenebbé teszed. Inkább próbáld meg úgy, hogy teszel három csillagot, és a következő mondatba fűzöd bele valahogy, hogy épp másnap van. 

Pl.:
Rám mosolygott, amitől hirtelen felébredt az összes lepke a gyomromban. Mélyen a szemembe nézett, majd közelebb hajolt, és egyetlen pillanatig tényleg azt hittem, hogy meg fog csókolni. De ehelyett kihúzta kezeit kabátzsebéből, majd magához vont, és egy hatalmas ölelésben részesített. Mikor elengedett még egyszer megvillantotta fogpasztareklámba illő mosolyát, majd elindult. Összetörten, hatalmas gombóccal a torkomban léptem be a kapun.

***

Másnap reggel madárcsiripelésre keltem... stb.



Összességében: Mindenképp cseréld le a design-t, és a történetre is ráfér pár apró változás. Amire nagyon figyelj, hogy engem nagyon is emlékeztet a Szent Johanna Gimi-re, ezt próbáld meg kiküszöbölni. Ha megfogadod a tanácsokat, nagyon jó blog lesz ebből!


Pont: 10/4


Sajnálom, ha kicsit kemény voltam, de igyekeztem minél építőbb jellegű kritikát írni.
Üdv.
Emmy S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése