2014. szeptember 7., vasárnap

Kritika 03 || Allison R


Fejléc: Nekem személy szerint nem tetszik, és nem is igazán a fejléc nem tetszik, hanem az ahogyan rámegyek és nagyon nagy lesz a kép, szerintem nem szép. Esetleg használhatnál egy olyan kép effektet amivel csak egy kicsit elhalványítod, és leveszed ezt a nagyobbítást, mert a fejlécnél ez nem szép. A másik ok, talán a háttér miatt van. A fejléc több színből áll, azaz több mellékszínből, a háttér úgy szintén. Egy Egyszerű letisztult, talán egyszínűt kéne használni háttérnek, és szebb lenne az első ránézés. Ha ezek nem tetszenek rendelj valakitől, akár tőlünk egy design cserét, és bízd olyan emberekre, akik biztosak a munkájukban, és tudják mi a szép.

Design: Ahogyan a képeknél itt is szembetűnő ahogy a menüre kattintva  a betűk nagyobbak lesznek. Nekem ez sem tetszik. A chat modult, átlátszóba raknám, így jobban beleolvadna a környezetbe, szebb lenne.  A betűtípusok sem tetszenek, ezek ilyen alap típusok, amiket leválthatnál esetlegesen egy "Gruppo" vagy pedig a másik kedvencem a "Crimson Text".

Történet: A prológust olvastam el ugye elsőnek (mily meglepő) és nem igazán értettem a párbeszéd kik között zajlottak le. Aztán ami még nem tetszett, az az, hogy egyszer azt írod le, idézem: "Fáradtan másztam be az ágyba, de ma sem aludtam jól, ahogy már nagyon régóta nem.", azonban előtte egy mondattal még az volt, hogy fél óra alatt ér oda. Próbáld meg kitölteni azt a fél órát, mondjuk a forgalom miatt, a rengeteg jelzőlámpa miatt lassabban tudott haladni, vagy valami ilyesmi, de semmiféleképpen se ugorjunk egy át egy hatalmas szakaszt. Azután jött a következő amit aztán végkép nem értettem: 
"Sikítás. Vér. Két bitangerős kar. Egy kutya távoli ugatása. Eső. villámok. Dörgés. Viharos szél. Hideg. Alkoholszag. Sár. Undor. Kétségbeesés. Félelem. Reménytelenség. Sikítás - az én sikításom. Vér – az én vérem.". Ezt mire írtad? Tényleg nem tudom, hogy jött hirtelen a sikítás, vagy az a vér, meg a reménytelenség. Álom lett volna? Nem igazán értem. Próbálj úgy írni, hogy az olvasó értse amit közölni akarsz vele, mert egy dolog, hogy te tudod mit akarsz, de ők ezt nem tudják, írd le konkrétan az elképzelésed, ha tényleg akarsz blogolni. Add át magad az írásnak, és éld bele magad. Amikor írsz egy pillanatra hunyd be a szemed, és képzeld el a helyszínt, a cselekményt, a szereplőket. Mit látsz? Amit elképzeltél írj le mindent, például, hogy mi hol van, tegyél bele helyleírást, aztán jellemezd külsőleg az embereket, hogyan néznek ki. Ezek után elolvastam a többi részt, és egyre jobban kezdesz bele jönni az írásba. Nagyon hosszú részeket írsz, én azt mondanám, hogy mondjuk írd le a felét, tegyél egy csavart a végére, és vidd át következő részbe. Ha egy részbe mindent leírsz, akkor lelövöd a csavarokat is, ezáltal nem fognak úgy izgulni az új rész miatt, ahogy kéne. Persze nyilván fognak mert, vannak olvasóid, ami nagyon jó. 

Összegzés: Nem rajongok a foci után, így bármennyire jó egy focis blog, nem lesz a kedvencem. Ez csak én vagyok, más emberek meg őrülnek az ilyen blogokért. A történet nekem néha homályos volt, többször elolvastam egy-két részt, hogy mégis mi lett volna a lényege. Ezen kívül egy teljes designt ajánlanék neked, nem rossz szívűségből. 

Pontozás:  10/7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése